PlanManager. Solución integral del negocio de la Posventa. Transformación Digital de tu taller.




Características del producto





Asegura el éxito
de tus operaciones
Tiene que asegurarse de que los principales servicios de aplicación estén disponibles para sus clientes y con el rendimiento esperado, además de impulsar la eficiencia a todos los niveles
Privacidad y seguridad
Con PlanManager entra en la digitalización de la posventa sin comprometer la seguridad, la privacidad o los niveles de riesgo de tu negocio
Mayor rapidez y transparencia en la resolución de problemas
Reducir el tiempo de ciclo es determinante para el rendimiento de tu negocio. PlanManager te permite analizar y tomar decisiones para incrementar la agilidad operativa

Asegura el éxito
de tus operaciones
Tiene que asegurarse de que los principales servicios de aplicación estén disponibles para sus clientes y con el rendimiento esperado, además de impulsar la eficiencia a todos los niveles
Functionalities
Self Service Portal
If offers to your customers a new digital experience, reducing the number of phone calls and optimizing your planning

The Self Service Portal is a web-hosted solution that allows the owner of the damaged vehicle to share information (including pictures) with the repair shop, make an appointment for a quote´s estimation or a repair, and get real-time information on the status of the repair itself.
The Self Service Portal saves a lot of time because it reduces the time spent on the phone trying to schedule customer appointments and eliminates 'lost' time for answering customer queries about the current status of a repair. The customer can now contact you 24 hours a day, seven days a week, whenever and wherever they want, giving you the digital experience they are looking for and that work providers and insurance companies expect
Self Service Portal
If offers to your customers a new digital experience, reducing the number of phone calls and optimizing your planning

The Self Service Portal saves a lot of time because it reduces the time spent on the phone trying to schedule customer appointments and eliminates 'lost' time for answering customer queries about the current status of a repair.
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